Кошик
1298 відгуків
+380 (50) 206-11-32
+380 (68) 382-35-06
вул.Проспектна 21, Харків, Україна
Гермес
Залишити відгук

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1999 ₴.“Нова Пошта” ● у відділення від - 70 ₴ ● у поштомат від - 50 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-3 днів
  • УкрпоштаБезкоштовно“Укрпошта Стандарт” ● у відділення до - 15 кг Безкоштовно ● у відділення від - 15 кг Безкоштовно Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 2-7 днів “Укрпошта Експрес” ● у відділення від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-5 днів
  • Доставка кур'єром Нової поштиДоставка кур’єром “Нова Пошта” ● кур’єром від 105 грн Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів
  • СамовивізСамовивіз ● Безкоштовна доставка Україна, м.Харків , вул.Проспектна, приміщення 21

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитамиОплата за реквізитами ПриватБанк 5168 7456 9157 9947 Сахаров Є.В
  • Готівкою
  • Післяплата "УкрПошта"
  • Оплата карткоюПриватБанк 5168 7456 9157 9947 Сахаров Є.В
  • Післяплата

Гарантія:

Гарантія

Повернення товару по гарантії.

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:

● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner