Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1999 ₴.“Нова Пошта” ● у відділення від - 70 ₴ ● у поштомат від - 50 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-3 днів
- УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 399 ₴.“Укрпошта Стандарт” ● у відділення до - 15 кг Безкоштовно ● у відділення від - 15 кг Безкоштовно Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 2-7 днів “Укрпошта Експрес” ● у відділення від - 60 ₴ Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-5 днів
- СамовивізСамовивіз ● Безкоштовна доставка Україна, м.Харків , вул.Проспектна, приміщення 21
- Доставка кур'єром Нової поштиДоставка кур’єром “Нова Пошта” ● кур’єром від 105 грн Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 1-2 днів
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Готівкою
- Оплата за реквізитамиОплата за реквізитами ПриватБанк 5168 7456 9157 9947 Сахаров Є.В
- Післяплата
- Оплата карткоюПриватБанк 5168 7456 9157 9947 Сахаров Є.В
- Післяплата "УкрПошта"
Гарантія:
Гарантія
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Повернення товару по гарантії.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар по гарантії:
● Ознайомитись із гарантійним талоном, адже у кожного виробника (імпортера) є свої особливості в процедурі підтвердження гарантійного випадку.
● Якщо у вас виникли питання у процесі ознайомлення - наші спеціалісти з радістю допоможуть та підкажуть;
● Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення по гарантії;
● Звернутися до сервісного центру
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.